Jeg købte den brugt i 2019. Da var der kommet et helt nyt batteri på. Jeg fik den tjekket, og fik at vide at det er en rigtig god stol, og den fejler intet. Jeg har aldrig haft problemer med den. Sælges kun, fordi jeg nu har fået en bevilget gennem kommunen.